התנועה הקונסרבטיבית ביטלה את היהדות כתנאי לחברות בבתי הכנסת

אנו חוגגים את הגיוון בין ובתוך הקהילות שלנו ומעודדים ההתקשרות של כל מי שמחפש בית רוחני וקהילתי בסביבה יהודית אותנטית ודינמית
אבי יעקב 1 Comment on התנועה הקונסרבטיבית ביטלה את היהדות כתנאי לחברות בבתי הכנסת

התנועה הקונסברטיבית תומכת בזכות לכל קהילה לתת קריטריונים משלה לחברות • "אנו קוראים לכל הקהילות שלנו לפתוח את שעריהם הרחבים לכל מי שרוצה להיכנס" • גם הנביא ישעיה גויס: "כי ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים"

צילום: אתר התנועה המסורתית העולמית
אנו חוגגים את הגיוון בין ובתוך הקהילות שלנו ומעודדים ההתקשרות של כל מי שמחפש בית רוחני וקהילתי בסביבה יהודית אותנטית ודינמית
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות ההתבוללות: התנועה הקונסרבטיבית מאשרת לראשונה הצטרפות לא-יהודים כחברים בבתי הכנסת שלה.

לאחר שנים בהן התנועה הקונסרבטיבית והרפורמית בארה"ב סובלות משיעורי התבוללות גבוהים ביותר, החליטה התנועה הקונסרבטיבית לבטל גם היא את היהדות כתנאי לחברות בבתי הכנסת שלה.

"התנועה הקונסברטיבית תומכת בזכות לכל קהילה לתת קריטריונים משלה לחברות" נמסר בהודעת התנועה כפי שפרסם אתר החדשות האמריקאי JTA.

הצעת ההחלטה בנושא שדבר קיומה פורסם לראשון בינואר האחרון, עברה אתמול בארגון הגג של בתי הכנסת הקונסרבטיבים ברוב מוחץ של 94 נגד 8.

ההצבעה התקיימה דרך האינטרנט עם הצבעה אלקטרונית. כאמור, ההחלטה עברה ברוב מכריע על ידי הצבעה של 94 מול 8 עם נמנע אחד; 15 חברים לא הצביעו.

בהודעת הקהילה נאמר כי "אנו חוגגים את הגיוון בין ובתוך הקהילות שלנו ומעודדים ההתקשרות של כל מי שמחפש בית רוחני וקהילתי בסביבה יהודית אותנטית ודינמית. אנו קוראים לכל הקהילות שלנו לפתוח את שעריהם הרחבים לכל מי שרוצה להיכנס. הבה נהפוך את דברי ישעיהו למציאות בימינו: "כי ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    באו ג ויים בנחלתך